Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68983
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bích Ngọc
dc.contributor.authorNguyên, Mạnh Hiếu
dc.contributor.authorLê, Anh Đức
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Xuân
dc.contributor.authorTrần, Phương Thúy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:49:05Z-
dc.date.available2023-12-27T02:49:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343158en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68983-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2022 - no.778 - tr.101-104 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleChấp nhận công nghệ trong ý định mua bảo hiểm nhân thọ trực tuyến của khách hàng = Technology acceptance in customers' intention to purchase insurance onlineen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7782022101.pdf679.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.