Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Ánh Hồng
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Huyền
dc.contributor.authorTrương, Thị Minh Lý
dc.contributor.authorThái, Kim Phụng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:41:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:41:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349690en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68685-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.5 - tr.79-88 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleSự mong đợi về dịch vụ giao hàng chặng cuối khi mua sản phẩm điện tử trên các sàn thương mại điện tử của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Customer expectations regarding last mile delivery for the case buying electronic categories on e-commerce platform at Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V71S52022079.pdf
  • Size : 984,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.