Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68685
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Ánh Hồng
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Huyền
dc.contributor.authorTrương, Thị Minh Lý
dc.contributor.authorThái, Kim Phụng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:41:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:41:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349690en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68685-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.5 - tr.79-88 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleSự mong đợi về dịch vụ giao hàng chặng cuối khi mua sản phẩm điện tử trên các sàn thương mại điện tử của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Customer expectations regarding last mile delivery for the case buying electronic categories on e-commerce platform at Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv535V71S52022079.pdf984.85 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.