Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Khánh Linh
dc.contributor.authorPhan, Thị Hằng Nga
dc.date.accessioned2023-12-27T02:41:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:41:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349685en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68678-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.5 - tr.13-26 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleCác yếu tố tác động đến lợi nhuận của doanh nghiệp hàng tiêu dùng: Nghiên cứu các doanh nghiệp niêm yết trên sàn chứng khoán Việt Nam = Factors affecting the profitability of consumer goods enterprises: study of enterprises listed on the Vietnam stock exchangeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V71S52022013.pdf
  • Size : 922,79 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.