Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68579
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Thu Trang | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T02:41:15Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T02:41:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349278 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68579 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Giáo chức Việt Nam - 2022 - no.184 - tr.80-83 - ISSN.1859-2902 | en |
dc.subject | Giáo chức Việt Nam | en |
dc.title | Đề xuất quy trình đánh giá thực trong dạy học Toán ở tiểu học theo định hướng giáo dục STEM | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.