Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐàm, Thị Thuỷ
dc.date.accessioned2023-12-27T02:40:58Z-
dc.date.available2023-12-27T02:40:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349179en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68526-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.24 - tr.109-112 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleTác động của quản lý chất lượng toàn diện và quản trị nguồn nhân lực đến kết quả hoạt động kinh doanh của các khách sạn trong bối cảnh chuyển đổi số = Impact of total quality management and human resource management on the performance of hotels in the context of digital transformationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S242022109.pdf
  • Size : 642,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.