Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68513
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Tiến Thuận
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Vân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:40:55Z-
dc.date.available2023-12-27T02:40:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349171en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68513-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.24 - tr.81-84 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định chọn nhà cung cấp dịch vụ giao thức ăn qua ứng dụng công nghệ của khách hàng tại TP. Cần Thơ = Determinants of customers’ decision to choose a food delivery service provider via apps in Can Tho cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S242022081.pdf618.51 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

4
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

137
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.