Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Tiến Thuận
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Vân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:40:55Z-
dc.date.available2023-12-27T02:40:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349171en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68513-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.24 - tr.81-84 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định chọn nhà cung cấp dịch vụ giao thức ăn qua ứng dụng công nghệ của khách hàng tại TP. Cần Thơ = Determinants of customers’ decision to choose a food delivery service provider via apps in Can Tho cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S242022081.pdf
  • Size : 618,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.