Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Văn Phụng
dc.contributor.authorTrần, Minh Khánh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:38:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:38:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347916en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68344-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & công nghệ Việt Nam - 2022 - no.10A - tr.43 - 44 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học & công nghệ Việt Namen
dc.titleTạo lập, quản lý và quảng bá nhãn hiệu chứng nhận “nếp thủ thừa”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv8S10A2022043.pdf
  • Size : 604,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.