Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68209
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Hoa
dc.date.accessioned2023-12-27T02:37:58Z-
dc.date.available2023-12-27T02:37:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350088en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68209-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Đồng Tháp) - 2022 - no.3 - tr.19-25 - ISSN.0866-7675en
dc.subjectKhoa học (Đại học Đồng Tháp)en
dc.titleNâng cao chất lượng giảng dạy Đại số tuyến tính: Khắc phục tình trạng quên kiến thức và không tập trung học của sinh viên = Enhacing the teaching of linear algebra: overcoming the problem of students’ knowledge loss and distractionen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv392V11S32022019.pdf251.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.