Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68126
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Đình Lệ Thu
dc.contributor.authorDương, Tú Hảo
dc.contributor.authorHà, Nam Khánh Giao
dc.date.accessioned2023-12-27T02:37:28Z-
dc.date.available2023-12-27T02:37:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347258en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68126-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.14 - tr.1 - 21 - ISSN.2588 - 1221en
dc.subjectNghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)en
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua và hành vi mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng tại Thành phố Long Xuyên = Factors affecting consumers' purchase intention on green products in Long Xuyen Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv475S142022001.pdf1.04 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.