Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Minh Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Đăng Phóng
dc.contributor.authorHoàng, Đình Trung
dc.contributor.authorLê, Đức Đạt
dc.contributor.authorVũ, Văn Thưởng
dc.contributor.authorHồ, Bá Dũng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:37:06Z-
dc.date.available2023-12-27T02:37:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346726en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68056-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2022 - no.08 - tr.52 - 56en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu thực nghiệm giải pháp tiêu năng trong thân cống dốc bằng phương pháp cống có hai độ dốc = Internal energy dissipator in highway steep culverts_ Effectiveness of broken-back culvert hydraulicsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVb12S082022052.pdf
  • Size : 1,28 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.