Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67831
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Vinh Thăng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:34:45Z-
dc.date.available2023-12-27T02:34:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350022en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67831-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Đồng Tháp) - 2022 - no.1 - tr.20-28 - ISSN.0866-7675en
dc.subjectKhoa học (Đại học Đồng Tháp)en
dc.titleSở thích và mức sẵn lòng chi trả của khách hàng cho dịch vụ giao hàng chặng cuối đối với mặt hàng tiêu dùng nhanh: Tiếp cận bằng phương pháp phân tích kết hợp = Customers’ preference and willingness to pay for express goods delivery at the last mile: a conjoint analysis methoden
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv392V11S12022020.pdf373.7 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.