Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67789
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Long
dc.contributor.authorTrần, Văn Hòa
dc.date.accessioned2023-12-27T02:34:33Z-
dc.date.available2023-12-27T02:34:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348967en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67789-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Đại học Huế - 2022 - no.5A - tr.5 - 22 - ISSN.2588-1205en
dc.subjectKhoa học Đại học Huếen
dc.titleẢnh hưởng của chất lượng dịch vụ hành chính công đến sự hài lòng của người dân tại Quảng Bình - tiếp cận từ mô hình cấu trúc tuyến tính (pls-sem) = Impacts of public administrative service quality on citizen's satisfaction in Quang Binh province - partial least square – structural equation modeling (pls-sem) approachen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv469V131S5A2022005.pdf774.86 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.