Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67661
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thúy Hằng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348655en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67661-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesXã hội học - 2022 - no.1 - tr.56-65en
dc.subjectXã hội họcen
dc.titleGiá trị biểu trưng trong tiêu dùng sản phẩm may mặc của thanh niên Hà Nội = Symbolic value of Hanoi youth’s garment consumption behaviouren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv207S012022056.pdf
  • Size : 1,01 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.