Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thọ Khải
dc.date.accessioned2023-11-08T03:20:24Z-
dc.date.available2023-11-08T03:20:24Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273529en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6764-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.6 - tr.263-266 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐịnh vị sản phẩm, thực trạng và các phương pháp định vị áp dụng cho các doanh nghiệp Việt Nam hiện nay = Product positioning, the current situation and positioning methods applicable to Vietnamese businesses at presenten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62019263.pdf
  • Size : 176,52 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.