Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67606
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Bình
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:33Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347433en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67606-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.326-331 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ kho ngoại quan tại các Công ty cổ phần vận tải và Dịch vụ Hàng hải Việt Nam = Factors affecting the satisfaction of customers with bonded warehouse services provided by Vietnam Shipping and Maritime Services Joint stock Companyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162022326.pdf676.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

41
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.