Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Chí Công
dc.contributor.authorNguyễn, Khánh Văn
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:22Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349992en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67564-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội miền Trung - 2022 - no.2 - tr.39-47 - ISSN.1859-2635en
dc.subjectKhoa học xã hội miền Trungen
dc.titleĐánh giá cảm nhận của hành khách về chất lượng dịch vụ mặt đất hàng không tại sân bay quốc tế Cam Ranh = Evaluation of customers' perception on ground handling service quality at Cam Ranh international airporten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv363S22022039.pdf
  • Size : 382,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.