Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huỳnh Phước Thiện
dc.contributor.authorLê, Thị Nhả Ca
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:22Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347339en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67563-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.128-132 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleVận dụng kinh nghiệm quốc tế và trong nước về marketing địa phương nhằm phát triển du lịch thành phố Cần Thơ = Implementing international and domestic experiences in local marketing to promote the development of Can Tho city's tourism industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S162022128.pdf
  • Size : 582,99 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.