Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Gia Trí Hải
dc.date.accessioned2023-11-08T03:20:20Z-
dc.date.available2023-11-08T03:20:20Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273528en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6753-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.6 - tr.256-262 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua sản phẩm mì ăn liền trên địa bàn Thành phố Tuy Hòa, tỉnh Phú Yên = Study the factors affecting the decision to buy instant noodles products in Tuy Hoa City, Phu Yen provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62019256.pdf
  • Size : 560,62 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.