Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thanh Phương Quỳnh
dc.contributor.authorVũ, Kim Ngân
dc.contributor.authorTrần, Thị Ngọc Bích
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:10Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347288en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67523-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.15 - tr.92-97 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi mua sắm tại cửa hàng tiện lợi = Factors affecting the satisfaction of customers with convenience storesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S152022092.pdf
  • Size : 763,59 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.