Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Khánh Duy
dc.contributor.authorPhạm, Công Hiệp
dc.date.accessioned2023-12-27T02:26:59Z-
dc.date.available2023-12-27T02:26:59Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335595en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67394-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.01 - tr.103-112 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleLớp học trực tuyến trong kỷ nguyên số - cảm nhận của người học = Online Classrooms in the Digital Era - online Presence Through Learners’ Perceptionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv398V38S012022103.pdf
  • Size : 389,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.