Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67253
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thanh Tùng
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Tài
dc.contributor.authorLê, Đăng Hiếu
dc.contributor.authorTạ, Văn Luận
dc.date.accessioned2023-12-27T02:26:07Z-
dc.date.available2023-12-27T02:26:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348471en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67253-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.20 - tr.78-80 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleGiải pháp marketing phát triển du lịch sinh thái huyện Đại Từ, tỉnh Thái Nguyênen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S202022078.pdf462.7 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.