Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thanh Tùng
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Tài
dc.contributor.authorLê, Đăng Hiếu
dc.contributor.authorTạ, Văn Luận
dc.date.accessioned2023-12-27T02:26:07Z-
dc.date.available2023-12-27T02:26:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348471en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67253-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.20 - tr.78-80 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleGiải pháp marketing phát triển du lịch sinh thái huyện Đại Từ, tỉnh Thái Nguyênen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S202022078.pdf
  • Size : 462,7 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.