Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Ân
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Thùy
dc.contributor.authorDương, Thanh Vân
dc.contributor.authorVõ, Tường Vy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:22:08Z-
dc.date.available2023-12-27T02:22:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349544en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66886-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.617 - tr.119 - 120 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ Mobile Banking của khách hàng cá nhân đối với Ngân hàng Vietcombank tại Tp. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S6172022119.pdf
  • Size : 370,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.