Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hồng Quyên
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349444en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66813-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.616 - tr.19 - 21 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleẢnh hưởng của thương mại điện tử đến hành vi của người tiêu dùng sau đại dịch COVID-19en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S6162022019.pdf
  • Size : 498,02 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.