Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66781
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Minh Lý
dc.contributor.authorPhùng, Minh Tuấn
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Tín
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347254en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66781-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.299 - tr.83-92 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleKết hợp đa phương pháp trong nghiên cứu tác động của truyền thông xã hội đến hiệu quả hoạt động của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Thành Phố Hồ Chí Minh = A multi-method approach in studying the impact of social media activities on the performance of small and medium enterprises in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2992022083.pdf1.37 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

20
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.