Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đình Toàn
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347251en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66780-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.299 - tr.73-82 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleMối quan hệ giữa tính khả dụng của trang web với thái độ và ý định mua của người tiêu dùng: Vai trò trung gian của sự hài lòng = The relationship between website usability and consumer purchase attitude and intention: The intermediate role of satisfactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2992022073.pdf
  • Size : 1,54 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.