Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Hà
dc.contributor.authorPhạm, Thị Ngọc Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hằng
dc.contributor.authorHoàng, Đăng Khánh
dc.contributor.authorLê, Lan Phương
dc.contributor.authorHoàng, Văn Hợp
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:39Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347236en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66774-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.299 - tr.14-22 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleChính phủ điện tử có phải là động lực để thúc đẩy mật độ khởi nghiệp của một quốc gia? Bằng chứng thực nghiệm tại Châu Âu = Is Digital Public Services a Drivers to Promote Entrepreneurship Density? Empirical Evidence from European Countriesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2992022014.pdf
  • Size : 1,32 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.