Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Lưu Ly
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Bích Hà
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:36Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349419en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66764-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu nước ngoài - 2022 - no.2 - tr.76-93 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu nước ngoàien
dc.titleDạy tiếng Anh cho trẻ mầm non theo cách tiếp cận học qua chơi: Thử nghiệm, kết quả và thảo luận = Teaching English to Preschoolers Using ‘Learning By Playing’ Approach: Experiment, Results and Discussionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv183S22022076.pdf
  • Size : 2,14 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.