Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thùy Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Thanh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:36Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349417en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66762-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu nước ngoài - 2022 - no.2 - tr.53-61 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu nước ngoàien
dc.titlePhân tích diễn ngôn một số quảng cáo Nivea bằng tiếng Hán dựa vào mô hình phân tích diễn ngôn 3 chiều của Fairclough = Discourse Analysis of Some Nivea Advertisements in Chinese by Using Fairclough’s Three-Dimensional Modelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv183S22022053.pdf
  • Size : 1,15 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.