Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66708
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thùy Linh
dc.contributor.authorĐặng, Trung Kiên
dc.contributor.authorLê, Văn Hùng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:20Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349223en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66708-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.85-91 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanhen
dc.titleẢnh hưởng của mạng xã hội đối với thù lao tài chính của giám đốc điều hành = The effect of social network on CEO’S compensationen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv477S222022085.pdf940.5 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.