Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66705
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Danh Nam
dc.contributor.authorUông, Thị Ngọc Lan
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349214en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66705-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.50-58 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanhen
dc.titleMức độ hài lòng của người dân đối với chất lượng dịch vụ hành chính công ngành Thủy sản - Một điều tra trên địa bàn tỉnh Thái Bình = Citizen satisfaction with the quality of fishery public administration services - an empirical investigation in Thai Binh provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv477S222022050.pdf1.22 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.