Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorTrần, Thu Ngà
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:09Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348160en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66668-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.140-144 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleTác động của việc học trực tuyến đến hứng thú học tập môn Xác suất Thống kê tại Trường Đại học Điều dưỡng Nam Định = Impact of online learning on engagement of learning statistical probability at Nam Dinh University of Nursingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385S82022140.pdf
  • Size : 418,23 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.