Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66668
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorTrần, Thu Ngà
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:09Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348160en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66668-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.140-144 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleTác động của việc học trực tuyến đến hứng thú học tập môn Xác suất Thống kê tại Trường Đại học Điều dưỡng Nam Định = Impact of online learning on engagement of learning statistical probability at Nam Dinh University of Nursingen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385S82022140.pdf418.23 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.

Page view(s)

1
checked on Jan 12, 2025

Download(s)

7
checked on Jan 12, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.