Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thương
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:04Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348132en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66650-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.29-37 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleĐổi mới hoạt động kiểm tra đánh giá kết quả học tập của sinh viên tại Đại học Quốc gia Hà Nội theo hướng đánh giá năng lực = Innovation of activities for assessment of students learning results at Hanoi National University in the direction of capacity assessmenten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385S82022029.pdf
  • Size : 1,18 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.