Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66650
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thương
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:04Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348132en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66650-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.29-37 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleĐổi mới hoạt động kiểm tra đánh giá kết quả học tập của sinh viên tại Đại học Quốc gia Hà Nội theo hướng đánh giá năng lực = Innovation of activities for assessment of students learning results at Hanoi National University in the direction of capacity assessmenten
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385S82022029.pdf1.18 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.