Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hòa
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:03Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348128en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66648-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.1-6 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleTiếp cận tự đánh giá chất lượng trong giáo dục và đào tạo nghề của châu Âu trong giai đoạn hiện nay = Approach to quality self-assessment in European education and training in the current contexten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385S82022001.pdf
  • Size : 624,91 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.