Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bình
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:54Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348101en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66618-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.1 - tr.101-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleHành vi mua sắm trực tuyến của Thế hệ Z: Ý nghĩa đối với sự phát triển bền vững của Việt Nam = Online Shopping Behaviors of Gen Z: An Implication For Sustainable Development of Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S12022101.pdf
  • Size : 1,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.