Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Kiều Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:28Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347133en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66536-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.165 - tr.66-77 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleNghiên cứu mối quan hệ giữa trách nhiệm xã hội, năng lực cạnh tranh và kết quả hoạt động của doanh nghiệp nhỏ và vừa Việt Nam = The relationship between social responsibility (CSR), competitiveness and performance of small and medium enterprises (SMEs) in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1652022066.pdf
  • Size : 1,68 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.