Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66525
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorLưu, Đặng Gia Hân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:24Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347112en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66525-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.164 - tr.68-77 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định lựa chọn ứng dụng đặt thức ăn trực tuyến của khách hàng tại TP. Hồ Chí Minh = Selection decision on online food ordering applications of customers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1642022068.pdf1.42 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.