Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorLưu, Đặng Gia Hân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:24Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347112en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66525-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.164 - tr.68-77 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định lựa chọn ứng dụng đặt thức ăn trực tuyến của khách hàng tại TP. Hồ Chí Minh = Selection decision on online food ordering applications of customers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1642022068.pdf
  • Size : 1,42 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.