Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66523
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Minh Nguyệt
dc.contributor.authorPhạm, Thu Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Bích Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:24Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347111en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66523-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.164 - tr.58-57 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới hiệu quả kinh doanh tại các ngân hàng thương mại có vốn nhà nước Việt Nam = The Determinants of Bank Performance ofState-Owned Commercial Banks in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1642022058.pdf1.35 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.