Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Đăng Khoa
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Đoan Khôi
dc.date.accessioned2023-12-27T02:18:26Z-
dc.date.available2023-12-27T02:18:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346909en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66441-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.17 - tr.280-285 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleXây dựng mô hình đánh giá hiệu quả ứng dụng thương mại điện tử của các doanh nghiệp kinh doanh du lịch ở đồng bằng sông Cửu Long = Building a model to evluate the effectiveness of implementing e-commerce in tourism businesses in the Mekong Deltaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S172022280.pdf
  • Size : 840,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.