Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Tấn Liêm
dc.date.accessioned2023-12-27T02:18:23Z-
dc.date.available2023-12-27T02:18:23Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346886en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66430-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.17 - tr.198-202 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của văn hóa ra quyết định và chất lượng thông tin đến việc sử dụng thông tin trong các doanh nghiệp sản xuất ngành Dệt May Việt Nam = Impacts of the information quality and the decision-making culture on the information usage at Vietnamese textile and garment enterprisesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S172022198.pdf
  • Size : 520,08 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.