Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Nga
dc.date.accessioned2023-12-27T02:18:07Z-
dc.date.available2023-12-27T02:18:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346813en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66377-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.21 - tr.35-40 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanhen
dc.titlePhân tích sự hài lòng của khách hàng với dịch vụ tại khách sạn Sài Gòn - Phú Thọ ở thành phố Việt Trì, tỉnh Phú Thọ = Analysis of customer satisfaction with the services at Sai Gon - Phu Tho hotel in Viet Tri cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv477S212022035.pdf
  • Size : 788,95 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.