Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66303
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà Thanh
dc.contributor.authorLê, Thị Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:46Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346550en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66303-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.240 - tr.52-65 - ISSN.1859-011Xen
dc.subjectTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàngen
dc.titleXanh hóa để giữ chân khách hàng: Bằng chứng thực nghiệm tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn Hà Nội = Going green to retain customers: empirical evidences from commercial banks in Hanoien
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv284S2402022052.pdf1.84 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.