Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà Thanh
dc.contributor.authorLê, Thị Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:46Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346550en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66303-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.240 - tr.52-65 - ISSN.1859-011Xen
dc.subjectTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàngen
dc.titleXanh hóa để giữ chân khách hàng: Bằng chứng thực nghiệm tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn Hà Nội = Going green to retain customers: empirical evidences from commercial banks in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv284S2402022052.pdf
  • Size : 1,84 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.