Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thị Thúy Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:44Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354410en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66296-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.27 - tr.95-98 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ của Bách hóa Xanh tại TP. Hồ Chí Minh = Determinants of customer satisfaction with service quality of Bach Hoa Xanh in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S272022095.pdf
  • Size : 769,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.