Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Lê Xuân Sang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:42Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346541en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66290-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Tài chính Kế toán (Trường Đại học Tài chính - Kế toán) - 2022 - no.24 - tr.76-83 - ISSN.2354-0958en
dc.subjectTạp chí Khoa học Tài chính Kế toán (Trường Đại học Tài chính - Kế toán)en
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến đồng sáng tạo trải nghiệm trong du lịch tại điểm đến Đà Nẵng = Factors affecting experience co-creation in tourism in Da Nang destinationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv457S242022076.pdf
  • Size : 987,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.