Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66260
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Trực Phức
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:34Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346441en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66260-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2022 - no.781 - tr.86-90 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleNhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ internet cáp quang FiberVNN tại TP. Long Xuyên - An Giang = Factors affecting customer satisfaction with the quality of cable internet service FiberVNN in Long Xuyen city, An Giang provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7812022086.pdf841.31 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.