Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66232
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Vinh Thăng
dc.contributor.authorPhạm, Lê Thông
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:27Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346379en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66232-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2022 - no.782 - tr.95-97 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleƯu điểm, nhược điểm của các phương pháp đo lường mức giá sẵn lòng trả của người tiêu dùng = Advantages and disadvantages of different methods on measuring consumer willingness to payen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7822022095.pdf514.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.