Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Nam
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Lâm
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:20Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346330en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66208-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.153-156 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleỨng dụng mô hình hồi quy logistic đa thức phân tích thời gian và tần suất mua sắm tại cửa hàng tiện lợi của người tiêu dùng Việt Nam = Application of multinomial logistic regression to analyze the duration and frequency of shopping at convenience stores by Vietnamese consumersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S212022153.pdf
  • Size : 716,18 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.