Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Khánh Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Anh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:18Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346320en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66201-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.113-116 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleĐánh giá các yếu tố tác động đến quyết định mua hàng trực tuyến của khách hàng tại TP.Hà Nội = Evaluation of factors affecting Hanoi-based customers’ online purchase decisionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S212022113.pdf
  • Size : 601,97 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.