Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66147
Title: Tác động của tự động hóa quy trình bằng trí tuệ nhân tạo (Chatbot) đến trải nghiệm khách hàng ngành bán lẻ thương mại điện tử ở Việt Nam = Impact of Chatbot on customer experience in retail e-commerce sector in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thường Lạng
Trương, Thị Ánh
Đào, Minh Hiền
Trần, Bích Liên
Nguyễn, Thị Thu Quỳnh
Đỗ, Thị Phương Trinh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.18 - tr.33-36 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346136
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66147
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S182022033.pdf613.48 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

217
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.