Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Tịnh Cát
dc.contributor.authorHồ, Diệu Khánh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Uyên Thi
dc.contributor.authorVõ, Thị Thanh Thương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:52Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345968en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66104-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.39-42 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua thực phẩm hữu cơ của người dân trên địa bàn TP. Đà Nẵng = Determinants of Da Nang city-based consumers’ intention to buy organic fooden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022039.pdf
  • Size : 791,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.