Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66093
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Liêm Phước Trọng
dc.contributor.authorTrần, Thị Ngọc Lan
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:49Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:49Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345845en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66093-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.301 - tr.64-74 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleTác động của nhận thức về trách nhiệm xã hội doanh nghiệp đến hành vi thông qua sự cam kết tổ chức của nhân viên tổ chức y tế tại Việt Nam = Impact of perception of corporate social responsibility on behavior through organizational commitment of health staff in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S3012022064.pdf1.51 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.